FødevareWatch

I kriserummet blev det besluttet ikke at bruge ordet krise: "Jeg kan godt være i tvivl, om vi har været aggressive nok under corona"

Under pandemien købte nattelivskoncernen Rekom 42 nødlidende barer og natklubber i Storbritannien. Ifølge topchef Adam Falbert kan flere opkøb være på vej.

Adam Falbert er adm. direktør for nattelivskoncernen, Rekom. Han købte sin første bar som 23-årig og står i dag bag kendte koncepter som A-Bar, Heidi’s Bier Bar, Den Glade Gris og Hornsleth Bar. (Arkivfoto) | Foto: Peter Hove Olesen

Få uger efter coronapandemien skyllede ind over Danmark, traf den øverste ledelse i nattelivskoncernen Rekom en beslutning. En beslutning, der fik afgørende betydning for håndteringen af den krise, der i nu 15 måneder har holdt Rekom lukket og resulteret i, at et trecifret millionbeløb er strømmet ud af virksomheden.

I kriserummet blev det besluttet ikke at bruge ordet krise.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Pernod Ricard køber online whiskykæmpe

The Whisky Exchange er onlineforhandler af knap 4000 forskellige skotske whisky-mærker i over 30 lande. Handlen skal give den franske koncern mere viden om markedet.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier