FødevareWatch

Asahi rykker ind på kaffemarkedet med større opkøb

Den japanske ølkæmpe vil ikke længere kun nøjes med øl og spiritus i porteføjlen, og har derfor lagt et ukendt beløb for selskab, der årligt rister omkring 1500 ton kaffe.

Foto: Yuriko Nakao/Reuters/Ritzau Scanpix

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Carlsberg skruer på succesfuld strategi i storbyerne

Mens det aldrig blev nogen succes at rulle Carlsbergs største brands ud i millionbyer hele kloden rundt, har et udelukkende kinesisk fokus kastet guld af sig. I år nærmer bryggerikoncernen sig 40 byer, og strategien tilpasses så småt en ny fremtid.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier