FødevareWatch

Rebæl vokser på juicemenuer til michelinrestauranter og lemonader i supermarkeder

Den københavnske startup Rebæl åbnede ny fabrik i foråret 2020, men på trods af udfordringer blandt kunderne i restaurationssektoren, kom selskabet flyvende gennem året. I år er det håbet at nå halvanden million flasker.

Foto: PR / Rebæl

Selv om det kun er et par år siden, at Emil Døi van Dijk Thorborg grundlagde juice- og cocktailvirksomheden Rebæl, er der allerede nu god fart i skoene på iværksætteren og hans partner, kokken Morten Steen Andersen.

Efter at have produceret og solgt 150.000 flasker i 2019 tog man den 1. marts 2020 en ny fabrik i Hvidovre i brug, og på trods af corona-udfordringer voksede salget sidste år til 750.000 flasker, fortæller Emil Døi van Dijk Thorborg.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier