FødevareWatch

Rebæl vokser på juicemenuer til michelinrestauranter og lemonader i supermarkeder

Den københavnske startup Rebæl åbnede ny fabrik i foråret 2020, men på trods af udfordringer blandt kunderne i restaurationssektoren, kom selskabet flyvende gennem året. I år er det håbet at nå halvanden million flasker.

Foto: PR / Rebæl

Selv om det kun er et par år siden, at Emil Døi van Dijk Thorborg grundlagde juice- og cocktailvirksomheden Rebæl, er der allerede nu god fart i skoene på iværksætteren og hans partner, kokken Morten Steen Andersen.

Efter at have produceret og solgt 150.000 flasker i 2019 tog man den 1. marts 2020 en ny fabrik i Hvidovre i brug, og på trods af corona-udfordringer voksede salget sidste år til 750.000 flasker, fortæller Emil Døi van Dijk Thorborg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gynger og karruseller på Chr Hansens fødevaremarkeder

Mens kvartalstallene i stor stil ligger indenfor skiven, er der store forskelle at finde på ingredienskoncernens markeder på fødevareområdet. Nordamerika kører for fuld damp, mens Kina er bremset mere op på yoghurtfronten som følge af pandemien.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier