Rebæl vokser på juicemenuer til michelinrestauranter og lemonader i supermarkeder

Den københavnske startup Rebæl åbnede ny fabrik i foråret 2020, men på trods af udfordringer blandt kunderne i restaurationssektoren, kom selskabet flyvende gennem året. I år er det håbet at nå halvanden million flasker.
Foto: PR / Rebæl
Foto: PR / Rebæl

Selv om det kun er et par år siden, at Emil Døi van Dijk Thorborg grundlagde juice- og cocktailvirksomheden Rebæl, er der allerede nu god fart i skoene på iværksætteren og hans partner, kokken Morten Steen Andersen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også