FødevareWatch

Undersøgelse: Chipskending udråbt som stærkeste mærke i dansk dagligvarehandel

I undersøgelse på tværs af 49 kendte mærker, der sælges i dansk dagligvarehandel, falder Coca-Cola tilbage fra førstepladsen. På tredjepladsen finder man Arla.

Coca-Cola er skubbet et skridt ned på stigen over AIM Creates liste over de mest kendte brands i dansk dagligvarehandel. | Foto: PR / Coca-Cola

For første gang er det i år chipsproducenten Kims, der topper listen over de mest kendte mærker i dansk dagligvarehandel i en undersøgelse fra analysevirksomheden AIM Create.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Horestas nye direktørtrio: Vi skal blive skarpere

INTERVIEW: Horesta er på mange måder den ønskede fælles indgang for hotel- og restaurationsbranchen, men ifølge organisationens tre nye direktører er der dog steder, hvor der kan strammes op. ”Vi er en Ferrari, der kører på to ventiler i stedet for otte,” lyder det.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier