FødevareWatch

Undersøgelse: Chipskending udråbt som stærkeste mærke i dansk dagligvarehandel

I undersøgelse på tværs af 49 kendte mærker, der sælges i dansk dagligvarehandel, falder Coca-Cola tilbage fra førstepladsen. På tredjepladsen finder man Arla.

Coca-Cola er skubbet et skridt ned på stigen over AIM Creates liste over de mest kendte brands i dansk dagligvarehandel. | Foto: PR / Coca-Cola

For første gang er det i år chipsproducenten Kims, der topper listen over de mest kendte mærker i dansk dagligvarehandel i en undersøgelse fra analysevirksomheden AIM Create.

Baseret på interviews med 1227 danskere i uge to og tre er det dermed ikke længere Coca-Cola, der indtager førstepladsen over de mest kendte under corona.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier