Royal Unibrews topchef gør op med fortiden: Vil ikke længere sakke bagud i jagten på forbrugernes favoritter

Royal Unibrews nye topchef vil fokusere på at være langt mere på forkant med forbrugertrends, end koncernen hidtil har været - som for eksempel specialøllene. »Der var vi nogle af de nærmest sidste i markedet i Danmark«.
Lars Jensen har siden september været topchef i Royal Unibrew. | Foto: PR / Royal Unibrew
Lars Jensen har siden september været topchef i Royal Unibrew. | Foto: PR / Royal Unibrew
AF LEONORA BECK

Royal Unibrew tager kampen op og vil være bedre til at spore nye forbrugertrends, så konkurrenterne ikke får et lige så stort forspring som tidligere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter