FødevareWatch

Kaffe-direktører mærker nye vinde blæse i branchen

Peter Larsen Kaffe og Freehand Coffee Company ser et kaffemarked under markant forandring, hvor flere kunder vil agere ansvarligt med helhedsorienterede løsninger.

Lars Aaen Thøgersen er udviklings- og kommunikationschef i Peter Larsen Kaffe, der er delvist ejet Löfbergs Coffee Group, hvor han desuden er innovationsdirektør. | Foto: Lars Aaen Thøgersen / Peter Larsen Kaffe / PR

Flere og flere virksomhedskunder ønsker at agere mere socialt ansvarligt, når det kommer til kaffe.

Sådan lyder meldingen fra Peter Larsen Kaffe og Freehand Coffee Company, der begge oplever en stigende efterspørgsel efter mere helhedsorienterede løsninger med fokus på bæredygtighed og ansvarlighed.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Grød drager på vækstjagt med nyt forretningsben

Ti år efter åbningen af den første Grød-restaurant i Sydhavnen i København vil stifter Lasse Skjønning Andersen nu fylde mere i detailhandlen: "Vi tror, at vi har brandet og produkterne, der kan sikre os, at vi bliver en stor spiller".

Daloon-direktør stopper

Peder Andersen skal ikke længere stå i spidsen for den kapitalfondsejede forårsrulleproducent fra Nyborg. Efter fem og et halvt år på posten har han selv været med til at finde sin afløser.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier