FødevareWatch

Kaffe-direktører mærker nye vinde blæse i branchen

Peter Larsen Kaffe og Freehand Coffee Company ser et kaffemarked under markant forandring, hvor flere kunder vil agere ansvarligt med helhedsorienterede løsninger.

Lars Aaen Thøgersen er udviklings- og kommunikationschef i Peter Larsen Kaffe, der er delvist ejet Löfbergs Coffee Group, hvor han desuden er innovationsdirektør. | Foto: Lars Aaen Thøgersen / Peter Larsen Kaffe / PR

Flere og flere virksomhedskunder ønsker at agere mere socialt ansvarligt, når det kommer til kaffe.

Sådan lyder meldingen fra Peter Larsen Kaffe og Freehand Coffee Company, der begge oplever en stigende efterspørgsel efter mere helhedsorienterede løsninger med fokus på bæredygtighed og ansvarlighed.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier