Vinvirksomhed øger salg til private med 25 procent under krisen

En af landets største vinforhandlere sælger mere vin til private end nogensinde før. "Onlinesalget er rykket måske to-tre år frem," siger direktøren, der samtidig har skruet gevaldigt op for markedsføringen.
Philipson Wine forhandler et sortiment på over 6600 vine, hvor kunder opnår rabat ved køb af hele kasser svarende til 12 flasker ad gangen. | Foto: PR/Philipson Wine
Philipson Wine forhandler et sortiment på over 6600 vine, hvor kunder opnår rabat ved køb af hele kasser svarende til 12 flasker ad gangen. | Foto: PR/Philipson Wine

Det 33-årige vinselskab Philipson Wine fra Nordsjælland oplever en markant stigning i antallet af privatkunder, der lægger vej forbi selskabets webshop. Faktisk sælger virksomheden under coronakrisen mere vin på nettet til private end nogensinde før.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter