Coca-Cola udbreder produkter fra verdens næststørste kaffekæde

Produkter fra kaffekæden Costa Coffee skal udvides til ti nye markeder i 2020. Sådan lyder det fra Coca-Cola HBC, der overtog kaffekæden i starten af året.
Foto: Nishat Ahmed / AP / Ritzau Scanpix
Foto: Nishat Ahmed / AP / Ritzau Scanpix

Coca-Cola HBC (Hellenic Bottling Company) planlægger at lancere såkaldte "ready-to-drink"-produkter fra kaffekæden Costa Coffee, der er den næststørste i verden efter Starbucks, i ti markeder i Europa næste år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter