FødevareWatch

Red Bull Danmark har tabt energien

Den opadgående kurve hos Red Bull Danmark har mistet pusten efter tre år med stigende fortjeneste.

Foto: Peter Cziborra/Ritzau Scanpix

Red Bull har mange skibe i søen, og herhjemme har selskabet fokus på både e-sport og computerspil, når det kommer til at markedsføre energidrikken. Blandt andet indgik Red Bull sidste år et partnerskab med e-sportsholdet North.

Satsningerne skal især fange de yngre forbrugere, men det ser ikke ud til at have hjulpet på bundlinjen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier