FødevareWatch

Ny strategi skal pumpe langt mere specialøl ud af Royal Unibrews haner

En frisk slagplan skal hjælpe salget i vejret hos Royal Unibrew og gøre ølkoncernen mere relevant for kunderne, der efterspørger en perlerække af nye smagsoplevelser.

Foto: Gregers Tycho

Et nyt strategisk træk skal sikre en større del af markedet for specialøl for Royal Unibrew, der vil øge salget af specialøl i Danmark med minimum 35 pct. i 2019.

Ved at installere fadølsvægge med op mod 30 haner hos bar- og restaurantkunderne og samarbejde med mikrobryggere om både at sælge deres øl og at brygge øl i fællesskab med dem satser Royal Unibrew på at booste salget.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Medie: Coronapassets gyldighed forkortes til syv måneder

Et flertal i Folketingets Epidemiudvalg har ifølge Ekstra Bladet beslutte at forkorte coronapassets gyldighed. Mediet skriver desuden, at Epedemikommissionen har anbefalet, at nattelivet lukkes ned og restauranter skal lukke ved midnat.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier