Coca-Cola lancerer bær-sodavand i Danmark

Coca-Cola forsøger sig igen med lanceringen af en ny variant, der skal supplere de traditionelle udgaver i Danmark.
Foto: Lars Krabbe
Foto: Lars Krabbe

Under navnet Coca-Cola Zero Sugar Hindbær har den store drikkevareproducent netop lanceret en ny variant til salg i de danske butikker.

Lanceringen kommer samtidig med, at Coca-Cola har ændret udseendet på sine flasker og dåser, i de tre i forvejen eksisterende varianter.

"Mange forbrugere har efterspurgt nye smagsvarianter, og Coca-Cola Zero Sugar Hindbær er en ny, frisk smag, som har testet rigtig godt, og som vi har fået fantastisk respons på i andre markeder. Netop Coca-Cola Zero Hindbær har længe været et ønske fra vores fans, forbrugere og kunder. De har ønsket en ny og anderledes smagsoplevelse, der samtidig lægger sig tæt op ad den fantastiske og velkendte smag af Coca-Cola," udtaler Peter Hædersdal, der er såkaldt senior brand manager i Coca-Cola.

Coca-Cola investerer i amerikansk drikkevare- og teknologivirksomhed

Verdens største bryggeri vil udvikle cannabis-drikkevarer

Coca-Cola og Pepsi med cannabis kan være tættere på

Coca-Colas topchef skal også være bestyrelsesformand 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

For abonnenter