Under navnet Coca-Cola Zero Sugar Hindbær har den store drikkevareproducent netop lanceret en ny variant til salg i de danske butikker.
Lanceringen kommer samtidig med, at Coca-Cola har ændret udseendet på sine flasker og dåser, i de tre i forvejen eksisterende varianter.
"Mange forbrugere har efterspurgt nye smagsvarianter, og Coca-Cola Zero Sugar Hindbær er en ny, frisk smag, som har testet rigtig godt, og som vi har fået fantastisk respons på i andre markeder. Netop Coca-Cola Zero Hindbær har længe været et ønske fra vores fans, forbrugere og kunder. De har ønsket en ny og anderledes smagsoplevelse, der samtidig lægger sig tæt op ad den fantastiske og velkendte smag af Coca-Cola," udtaler Peter Hædersdal, der er såkaldt senior brand manager i Coca-Cola.
Coca-Cola investerer i amerikansk drikkevare- og teknologivirksomhed
Verdens største bryggeri vil udvikle cannabis-drikkevarer
Coca-Cola og Pepsi med cannabis kan være tættere på
Coca-Colas topchef skal også være bestyrelsesformand