FødevareWatch

Carlsbergs onlinebutik sidder snart på 50 pct af ontrade-salget

Som led i Carlsbergs digitale strategi vil bryggerikoncernen flytte kunder over på mere onlinehandel. Transformationen går hurtigt, og ontrade-kunderne lægger større ordrer, siger onlinechefen.

Foto: Ida Guldbæk Arentsen.

Siden maj har Mie Bilberg stået i spidsen for satsningen Carlsberg Online. Det er som de to andre salgsben 'feltsalg' og 'telesalg' et ben, som Carlsberg-koncernen satser på som led i Sail'22-strategien.

Carlsberg Online tager afsæt i den danske webshop, hvor ontrade-kunder siden 2015 har haft mulighed for at lægge ordrer, men i det arbejde, som Mie Bilberg leder, arbejdes der med at udvide kundernes muligheder og dermed også øge salget i markant grad.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Brancheforening får ny formand

De 50 medlemmer i brancheforeningen for plantebaserede fødevarer, Plantebranchen, får ny formand, der nok er kendt af de fleste i den sfære.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier