Salget stiger markant hos Coca-Cola-partner efter varm sommer

En særlig stor afsætning på Coca-Cola Zero over sommeren har bidraget til et øget salg i det firma, der tapper mest Coca-Cola målt på omsætning.
Foto: David Goldman/AP Photo/Polfoto
Foto: David Goldman/AP Photo/Polfoto

Oven på en varm sommer kan Coca-Cola European Partners præsentere en tredjekvartalsrapport med en omsætning, der er øget med 11 pct. i forhold til samme periode sidste år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også