FødevareWatch

Nyt dansk ginbrand sælger 70.000 flasker på fem måneder

Siden april har det nyetablerede Nordic Gin House solgt mere end 70.000 flasker. Ambitionen er at sidde på en halv procent af premium gin-markedet inden fem år, fortæller direktør og grundlægger Jakob Vallentin, der har over 30 års erfaring i branchen – senest som europæisk salgschef i Hans Just.

Stifter og adm. direktør i Nordic Gin House, Jakob Vallentin (tv.), i selskab med gæster til lanceringen i april. Foto: PR Nordic Gin House

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier