Nyt dansk ginbrand sælger 70.000 flasker på fem måneder

Siden april har det nyetablerede Nordic Gin House solgt mere end 70.000 flasker. Ambitionen er at sidde på en halv procent af premium gin-markedet inden fem år, fortæller direktør og grundlægger Jakob Vallentin, der har over 30 års erfaring i branchen – senest som europæisk salgschef i Hans Just.
Stifter og adm. direktør i Nordic Gin House, Jakob Vallentin (tv.), i selskab med gæster til lanceringen i april. | Foto: PR Nordic Gin House
Stifter og adm. direktør i Nordic Gin House, Jakob Vallentin (tv.), i selskab med gæster til lanceringen i april. | Foto: PR Nordic Gin House

I april 2018 blev det danske premium gin-mærke Nordic Gin House lanceret, og siden er mere end 70.000 flasker sendt ud af huset.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også