Hansen og Co. mærker fælles interesser mellem detailkæder og conveniencebutikker

Det gælder om at have føling med, hvad der rører sig i markedet, så man undgår det værste prispres, der opstår, når convenience og detailaktører i højere og højere grad konkurrerer direkte mod hinanden. Sådan lyder erfaringen hos handelsselskabet Hansen & CO., der især er blevet stor på at importere energidrikke.
Foto: Sebastian Buur Gunvald/Ritzau/Arkiv
Foto: Sebastian Buur Gunvald/Ritzau/Arkiv

Handelsselskabet Hansen & Co. har bygget forretningen op på en blanding af store velkendte mærker og små mærker, som virksomheden forsøger at bygge op i markedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også