Espresso House i stor norsk fremgang

Den norske del af kaffebarskæden Espresso House har mere end almindelig god medvind i ryggen. Sidste år voksede omsætningen med 38 pct., og i år er det målsætningen, at der skal lægges nye 70 mio. norske kr. til på toppen.
Foto: TOBIAS SELNÆS MARKUSSEN
Foto: TOBIAS SELNÆS MARKUSSEN

Det er ikke kun i Danmark, at Espresso House-skiltene indtager en stadig større plads i bybillederne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også