Aperol holder fortsat Campari oppe

Brands som Aperol, Campari, Grand Marnier og Wild Turkey trækker læsset i den italienske spirituskæmpe Campari Group, der i første kvartal har været mærket af svigtende salg i udviklingsmarkeder.
Foto: Campari/PR
Foto: Campari/PR

Et lavere salg end ventet og negativ effekt af valutakurser i udviklingsmarkederne bliver delvist reddet af et større salg af drikkevarer fra brands som Aperol, Campari, Grand Marnier og Wild Turkey, og derfor kan den italienske Campari Group for første kvartal notere sig en underliggende organisk vækst på 2,2 pct.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også