Royal Unibrew bruger tocifret millionbeløb på digital omstilling

Den sjællandske bryggerikoncern afsætter i disse år millioner af kroner på at geare virksomheden til en mere digital fremtid.
Foto: Gregers Tycho/Jyllands-Posten
Foto: Gregers Tycho/Jyllands-Posten

Der er fuld fart på den digitale udvikling i samfundet, og det mærker man hos Royal Unibrew, der er landet næststørste bryggerikoncern.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også