FødevareWatch

Royal Unibrew bruger tocifret millionbeløb på digital omstilling

Den sjællandske bryggerikoncern afsætter i disse år millioner af kroner på at geare virksomheden til en mere digital fremtid.

Foto: Gregers Tycho/Jyllands-Posten

Der er fuld fart på den digitale udvikling i samfundet, og det mærker man hos Royal Unibrew, der er landet næststørste bryggerikoncern.

Smartphones, nye it-løsninger og ny produktionsteknologi giver nye muligheder for at forsimple og måske forbedre produktionen af de mange tusinde hektoliter øl, der hvert år bliver brygget i Faxe og på resten af koncernens europæiske bryggerier.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Meyers har fået data på menuen for at holde på kunderne

Fødevarekoncernen har over de sidste to år arbejdet på digitale løsninger, der giver mere viden om, hvor mange der bestiller maden og om de kan lide den. "Det er en helt ny virkelighed for os og åbner for aftaler lang tid i forvejen med grossisterne," siger Meyers kommercielle direktør.

Dansk Dr Oetker-chef stiger i graderne

Efter fire år med ansvar for Storbritannien og Irland rykker Georg Heerdegen Parsbo fra nytår op i hierarkiet og ind i toppen af det tyske hovedkontor i Dr. Oetker.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier