Dansk Diageo-direktør: Iskaffe er vores største succes i flere år

På fem år er Diageos danske forretning vokset med 51 mio. kr. I det seneste år er det dog langt fra alene salget af de dyreste dråber, der har ført til ny vækst, siger direktør.
Forårets lancering af en alkoholholdig iskaffe har været med til at løfte salget i Diageo Danmark A/S. | Foto: Diageo PR-foto
Forårets lancering af en alkoholholdig iskaffe har været med til at løfte salget i Diageo Danmark A/S. | Foto: Diageo PR-foto

Salget af spiritus har i efterhånden et stykke tid været inde i en positiv spiral. Det mærker man i den grad hos den danske del af konglomeratet Diageo, der igen i 2016/17 har lagt nogle millioner til på toppen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu