Starbucks fokuserer sin teforretning med stort frasalg

Den store amerikanske kaffekæde har stor fidus til, at temarkedet i de kommende år vil vokse sig stort, og i et forsøg på at stå skarpt har koncernen solgt et brand til Unilever for 2,46 mia. kr.
Foto: Peter Hove Olesen
Foto: Peter Hove Olesen

Ledelsen i Starbucks bruger for tiden mange kræfter på at gennemskue, hvor fremtidens vækst skal komme.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også