Presset Coop-chef: Øko-budskab gik over kanten

INDSIGT: Coop-chef Peter Høgsted er dødtræt af balladen i forlængelse af den omstridte øko-kampagne. Han mener, at det har skabt hysteri og ikke dialog. Samtidig er han udsat for massiv kritik fra baglandet, der, under arbejdet med en ny strategi, har krævet ham fjernet.
Peter Høgsted, direktør Coop. | Foto: /ritzau/Sofia Busk
Peter Høgsted, direktør Coop. | Foto: /ritzau/Sofia Busk
AF JESPER OLESEN

"Det vigtigste for mig er, at man står op for egne holdninger. Også når det blæser hårdt."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også