FødevareWatch

Lavpriskæde trækker svensk detailkæmpe op

Willys-kæden, der blandt andet konkurrerer med Netto-butikkerne, har fået fat i de prisbevidste svenskere, og i ejerkoncernen Axfood er kæden stjernen i det seneste kvartalsregnskab.

Der er fremgang at spore i den store svenske detailkoncern Axfood, som udover flere forskellige butikskæder også køber op i udlandet.

I det netop offentliggjorte regnskab for tredje kvartal voksede omsætningen med 6,7 pct. i forhold til samme kvartal sidste år. Samlet var der tale om en fremgang fra 10,853 mia. SEK til 11,578 mia. SEK.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier