Detailkendere roser Coops nye påfund: "Den gode hr. Høgsted er en modig mand"

Coops tanker om at reducere antallet af kæder og samtidig fokusere mere på lokalt tilpassede sortimenter får ros af detailkendere. Det bliver dog en dyr omgang, vurderer de.
Foto: Sofia Busk/Polfoto/Arkiv
Foto: Sofia Busk/Polfoto/Arkiv

Det var en ganske lakonisk udmelding, som gik landet rundt, da Coops koncernchef, Peter Høgsted, tidligere på ugen åbnede op for at samle koncernens eksisterende butikskæder - med undtagelse af Irma - under et navn.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også