Nemlig.com udvider forretningen med nonfood

Det frembrusende online-supermarked udvider sortimentet markant i bestræbelserne på at hente flere kunder.
Direktør i nemlig.com, Stefan Plenge. | Foto: CARSTEN BUNDGAARD
Direktør i nemlig.com, Stefan Plenge. | Foto: CARSTEN BUNDGAARD

Som en del af Nemlig.com's treårs strategi udvider supermarkedet dets sortiment fra kun at bestå af drikke- og fødevarer til også at omfatte nonfood-produkter.

Det skriver Børsen.

Supermarkedet vil dog fortsat primært satse på fødevarer, lyder det fra direktøren, Stefan Plenge, til avisen.

"Selvom vi breder os til nye produktgrupper, skal dagligvarehandel stadig være rygraden i nemlig.com, og vores målgruppe er fortsat de mange forbrugere, især børnefamilier, der ønsker at gøre hverdagen nemmere," siger han.

Laudrup Vins salg i supermarkeder griber om sig

Styrelse godkender Bestsellers Nemlig-overtagelse

Derfor køber Amazon supermarkeder for milliarder

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også