Storby-danskerne køber mere og mere mad på nettet

Selv om handel med daglig- og madvarer på nettet stadig udgør en lille del af det samlede marked, viser nye tal markant vækst. Samtidig bliver der investeret massivt fra nogle af markedets største spillere.
Fra Nemlig.com-lager i Brøndby. | Foto: Finn Frandsen
Fra Nemlig.com-lager i Brøndby. | Foto: Finn Frandsen
AF CHRISTIAN SEHESTED

Danskere fra de største byer med en videregående uddannelse har efterhånden for alvor taget køb af dagligvarer på nettet til sig. Uden for byerne, og blandt dem uden videregående uddannelse, er langt færre med på samme bølge - blandt andet fordi de markante leverandører på området primært holder sig til storbyerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også