FødevareWatch

Detailekspert: Overraskende mange savner Kiwi

En forbrugerundersøgelse viser, at relativt mange danskere giver udtryk for, at de kommer til at savne Kiwi som discountkæde i Danmark. Det undrer ekspert i detailhandel.

Foto: Carsten Andreasen

Havde Kiwi-kæden potentiale til mere i Danmark end sit dødsstød?

Det spørgsmål kan man stille i forbindelse med en forbrugerundersøgelse, som analysebureauet Wilke har foretaget for FødevareWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Daloon-direktør stopper

Peder Andersen skal ikke længere stå i spidsen for den kapitalfondsejede forårsrulleproducent fra Nyborg. Efter fem og et halvt år på posten har han selv været med til at finde sin afløser.

Grød drager på vækstjagt med nyt forretningsben

Ti år efter åbningen af den første Grød-restaurant i Sydhavnen i København vil stifter Lasse Skjønning Andersen nu fylde mere i detailhandlen: "Vi tror, at vi har brandet og produkterne, der kan sikre os, at vi bliver en stor spiller".

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier