Coop-formand: "Kvickly er den kæde, der trænger mest og skal bruge flest penge"

Det er kommet bag på Coop, hvor hurtigt salget af cykler og blendere er rykket fra butik til net. Udviklingen har især ramt Kvickly-kæden, og i stedet for problembarnet Fakta, er det nu den, som skal have ekstra omsorg og penge, fortæller Lasse Bolander.
Lasse Bolander, bestyrelsesformand i Coop. | Foto: Niels Hougaard
Lasse Bolander, bestyrelsesformand i Coop. | Foto: Niels Hougaard

Mens Coop arbejder hårdt på at få salget af dagligvarer til at stige online, så går det langt lettere med af få afsat cykler, blendere, pander og andre ikke-fødevareprodukter med museklik - måske endda lidt for godt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også