FødevareWatch

Netto tester nyt butikskoncept

Dansk Supermarked vil modernisere discountkæden Netto med nyt koncept, som detailkoncernen tester i flere markeder. Direktøren kalder det Netto 2.0.

Foto: POLFOTO

Den danske detailkoncern Dansk Supermarked er i gang med at teste et nyt butikskoncept for discountkæden Netto i Tyskland - og i denne uge slår koncernen også dørene op til et nyt testkoncept i Sverige.

Det handler om at finde nye måder at modernisere discountkonceptet på og følge med forbrugertrendene, fortæller konstitueret direktør for Netto International, Morten Møberg Nielsen, i et interview med FødevareWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier