Nemlig-direktør: Vi må ruste os til skarp dyst om online-kunder

Chefen for netsupermarkedet Nemlig afviser blankt, at han og modemilliardær Anders Holch Povlsen har sat selskabet til salg. Han bekræfter dog, at der er hyret rådgiver til en strategiproces.
Stefan Plenge, adm. direktør og medejer af Nemlig.com. | Foto: PR
Stefan Plenge, adm. direktør og medejer af Nemlig.com. | Foto: PR
AF JESPER OLESEN

Onlinesupermarkedet Nemlig.com må forbedre sig på endnu hårdere, international konkurrence i salget af dagligvarer på nettet. Flere finansielle rådgivere skal derfor skubbe selskabet i den rigtige retning. Men ifølge direktøren for virksomheden er målet ikke at finde en køber.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også