Faktas direktør gør status: Billigt behøver ikke være grimt

Grænserne mellem discountkæder og supermarkeder bliver udvisket i disse år. Det mener Faktas direktør, der har set 2016 suse forbi. Discountkæden er i høj hast ved at modernisere samtlige butikker, og samtidig fokuseres der på mere økologi, højere kvalitet og en mere dynamisk indkøbsoplevelse for kunden.

For et år siden blev Stina Glavind udpeget som ny kædedirektør for Fakta, og siden januar har hun stået i spidsen for Coops discountben.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også