Stimorol får massiv relancering

En relancering skal revitalisere tyggegummikategorien i Europa. Sådan lyder ambitionen fra det danskfødte tyggegummiklenodies amerikanske ejere.
Det er den store internationale fødevarekoncern Mondelez International, der ejer Stimorol. | Foto: Mondelez/PR
Det er den store internationale fødevarekoncern Mondelez International, der ejer Stimorol. | Foto: Mondelez/PR

Den store amerikanske fødevarekoncern Mondelez International lancerer en storstilet relancering af Stimorol. Det sker for at sætte ild under kedlerne i det europæiske forbrug af tyggegummi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også