Kræsne briter sender omega-3 kylling på markedet

Britiske børn spiser alt for lidt fisk. Det får nu en engelsk supermarkedskæde til at lancere den første omega-3 berigede kylling, og forbrugerne er vilde med det, lyder det.
briterne vil ikke spise fisk, så nu får de kylling. | Foto: Colourbox
briterne vil ikke spise fisk, så nu får de kylling. | Foto: Colourbox

Hvem ved. Måske bliver kylling i fremtiden den fødevare, der skal sørge for at folk får den mængde omega-3, som de har brug for.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også