Netbutikker lokker danskerne med discount

Salget af dagligvarer i onlinehandlen vokser ifølge flere selskaber hastigt. Derfor skruer de op for konkurrencen om flere varer og udvidet distribution.
Nemlig.com har ca. 300 medarbejdere, som på lageret i Brøndby pakker varer i kasser. | Foto: CARSTEN BUNDGAARD
Nemlig.com har ca. 300 medarbejdere, som på lageret i Brøndby pakker varer i kasser. | Foto: CARSTEN BUNDGAARD
AF JESPER OLESEN

Kampen om de danske forbrugere, som køber dagligvarer på nettet, strammes til. Flere aktører er klar til nye angreb som skal vinde markedsandele fra både andre netbutikker - og især de danske discountbutikker samt supermarkeder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også