Familien bliver trofæet for onlinesupermarkederne

Det er familier med behov for stordriftsfordele, som Nemlig.com og Coops nylancerede onlinesupermarked kommer til at kæmpe om. Coops fysiske butikker og kundernes loyalitet vil hjælpe dem på vej, mener en trendanalytiker. 
Coop.dk Mad og Nemlig.com kommer begge til at kæmpe om familiernes indkøbskurve. | Foto: Søren Skarby/Polfoto/Arkiv
Coop.dk Mad og Nemlig.com kommer begge til at kæmpe om familiernes indkøbskurve. | Foto: Søren Skarby/Polfoto/Arkiv
AF ANNA BERNSEN & SACHA SENNOV

Det er familier, som skal handle stort ind til hverdagen, konfirmationen, fødselsdagen eller grillaftenen med vennerne, som det nylancerede Coop.dk Mad og det fem år gamle Nemlig.com kommer til at kæmpe om.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter