Rema 1000-kunder må ikke drukne i kampagner og løftede pegefingre

Kunderne i Rema 1000 skal nu forholde sig til endnu et nyt samarbejde, når de handler ind i kædens butikker. Remas indkøbs- og marketingdirektør er dog opmærksom på, at kunderne ikke må drukne i kampagner og løftede pegefingre.
Rema 1000 har indledt endnu et samarbejde, og fremover ryger der 25 øre til Diabetesforeningen, hver gang kunderne køber en pose med gulerødder.
Rema 1000 har indledt endnu et samarbejde, og fremover ryger der 25 øre til Diabetesforeningen, hver gang kunderne køber en pose med gulerødder.
AF ANNA BERNSEN

Når forbrugerne fremover køber en pose med gulerødder i Rema 1000, vil 25 øre gå til Diabetesforeningen. Pengene kommer fra Rema 1000’s egne lommer, og det skal gøre detailkædens motto "discount med holdning” endnu tydeligere for kunderne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter