Færdigretsselskab satser på detail-sushi trods dalende marked

Tasteful Foods sender nye sushiprodukter i detail trods faldende salg i kategorien. Direktør tror på ideen med henvisning til store forandringer på det brede sushimarked.
"Men med den rette innovation, kvalitet og prispunkt tror vi på, at danske forbrugere er klar til at få sushi ind i hverdagen på en ny måde,” lyder det fra Anders P. Christensen, adm. direktør i Tasteful Foods.
"Men med den rette innovation, kvalitet og prispunkt tror vi på, at danske forbrugere er klar til at få sushi ind i hverdagen på en ny måde,” lyder det fra Anders P. Christensen, adm. direktør i Tasteful Foods.

Der sker noget med sushimarkedet i år, som Tasteful Foods ser muligheder i.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter