"Discountmatch" og "Priskrig": Ny slagmark handler om én ting

Løfter om prisfald står i kø fra supermarkederne, men budskaberne risikerer at drukne og ridse troværdigheden. ”De fleste har mistet overblikket,” vurderer professor.
Salling Group går mere aggressivt ind i priskampen med kampagnen Priskrig. Men forbrugerne er blevet sværere at "lokke" og kræver reelle og relevante besparelser, mener flere fagfolk.
Salling Group går mere aggressivt ind i priskampen med kampagnen Priskrig. Men forbrugerne er blevet sværere at "lokke" og kræver reelle og relevante besparelser, mener flere fagfolk.

Da Salling Groups nye topchef Anders Hagh debuterede i pressen efter sommerferien, var det med ét budskab under armen. Slaget på dagligvaremarkedet handler om pris, og den kamp har koncernen ikke tænkt sig at tabe.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter