Salling Group lagde flere hundrede private label-varer til sortimentet i 2022

Koncernen øgede sidste år antallet af private label-varer til i alt 13.000. Direktør for Mærkevareleverandørerne kalder udviklingen ”bekymrende”.
Øgo er et af Salling Groups egne varemærker. | Foto: Pr/salling Group
Øgo er et af Salling Groups egne varemærker. | Foto: Pr/salling Group

Inflation og stejlt stigende fødevarepriser har fået forbrugernes efterspørgsel på billigere varer til at stige tilsvarende og øget salget af tilbudsvarer og private label.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg