Coop ruller nyt mærke ud for at mindske madspild

Efter en testperiode, der har halveret madspildet i butikken, lancerer Coop nu mærket ”Tag den forreste” bredt i koncernens supermarkeder.
Jonas Engberg er klimachef i Coop. | Foto: Stine Bidstrup
Jonas Engberg er klimachef i Coop. | Foto: Stine Bidstrup

Kunderne i Kvickly, Superbrugsen og Dagli’Brugsen vil fremover blive mødt med en ny opfordring i butikkerne, når Coop i løbet af maj breder mærket ”Tag den forreste” ud i supermarkederne. Det oplyser Coop i en pressemeddelelse. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg