Basalt-leder om test af kølevarer: "Hvis kunderne tager godt imod det, gør vi det"
Kædeansvarlig Henrik Nielsen anerkender, at tiltaget med at teste energitunge kølevarer er et lille skridt væk fra Basalts oprindelige strategi, men påpeger, at det handler om at imødekomme kundernes behov.

Det gav genlyd i branchen, da Salling Group i slutningen af september lancerede den nye butikskæde Basalt, der skulle skære frost- og kølediske væk for at spare energi og kunne tilbyde markedets laveste priser på en lang række basale dagligvarer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Salling Group vil teste kølevarer i Basalt-butik
For abonnenter