Basalt-leder om test af kølevarer: "Hvis kunderne tager godt imod det, gør vi det"

Kædeansvarlig Henrik Nielsen anerkender, at tiltaget med at teste energitunge kølevarer er et lille skridt væk fra Basalts oprindelige strategi, men påpeger, at det handler om at imødekomme kundernes behov.
Den første Basalt-butik åbnede i Kastrup 11. oktober. | Foto: Louise Reseke/DetailWatch
Den første Basalt-butik åbnede i Kastrup 11. oktober. | Foto: Louise Reseke/DetailWatch

Det gav genlyd i branchen, da Salling Group i slutningen af september lancerede den nye butikskæde Basalt, der skulle skære frost- og kølediske væk for at spare energi og kunne tilbyde markedets laveste priser på en lang række basale dagligvarer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg