FødevareWatch

Salling Group vil sætte sig på nyt discountmarked: ”Det er et kæmpe skifte”

Efter en lynproces lancerer Salling Group en ny discountkæde, Basalt, der skal tage førertrøjen på nyt marked formet af forbrugernes jagt på discount. De første butikker bliver Netto-butikker, der konverteres, fortæller topchef Per Bank til DetailWatch.

Danskerne ændrer indkøbsvaner og det får Salling Group til at gå nye veje med discountkonceptet Basalt, der bliver uden frost- og kølediske for at spare energiomkostninger og sænke priserne. | Foto: Salling Group/PR

For første gang siden lanceringen af landets første discountbutik Netto i 1981 ruller Salling Group et nyt discountkoncept ud med åbningen af kæden Basalt i efteråret.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier