FødevareWatch

Meny-boss: "Vi er i et andet marked end for dagligvarebranchens jubelår"

Supermarkederne presses både af vandringen mod discount, men også en nedgang efter medvinden i coronaårene, siger kædechef for Dagrofas madmarked Meny til Børsen.

Richo Boss har siden 2018 stået i spidsen for Meny-kæden og har tidligere bl.a. været salgsdirektør i Kvickly | Foto: PR / Dagrofa

Presset på supermarkedernes forretning handler både om vandringen mod discount, som inflationen har sat gang i, men også en tilbagegang efter coroanårene, hvor supermarkederne vandt terræn fra discount.

Det siger kædechef for supermarkedkæden Meny, der er en del af Dagrofa, Richo Boss, til Børsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Seafood Danmark holder døren åben for opkøb

Norsk ejer har udstukket ambitiøs vækstkurs for hele koncernen, der samtidig skal strømlines mere, og det danske milliardselskab skal med på farten. Målsætningen er at vokse med både organisk vækst og opkøb som en del af planen, fortæller bestyrelsesformand.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier