FødevareWatch

Dagrofa vil investere 1,1 millarder kroner i ny strategi

Landets tredjestørste detailkoncern har brugt den seneste strategiperiode på at "rykke sammen," men nu er Dagrofa klar til igen at være offensive og investere i blandt andet digitalisering, nye varer og nye butikker.

Dagrofa-topchef Tomas Pietrangeli sætter de første ord på den ventede offensive strategi, der skal afløse "Stærkere sammen". | Foto: Gregers Tycho/ERH

Med fokus på den del, som handler om, at Dagrofa over de kommende tre år vil investere 1,1 mia. kr. har detailkoncernen fremlagt sin nye strategi "Fremgang sammen."

Efter otte år med et samlet underskud på omrking 2,5 mia. kr. regner topchef Tomas Pietrageli med, at det forventede overskud endelig kommer i år, og den milepæl bruges som afsæt til en mere offensiv fremtid.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier