FødevareWatch

Coops onlinesalg buldrer derudaf med stor tocifret vækst

Den store succes, som onlinegrenen af koncernen har oplevet i år, er startskuddet til en strategiperiode med fortsat investering og vækst. Her skal opkøbet af Osuma bidrage til at øge markedsandelen.

Foto: Finn Frandsen

Danskernes retur til hverdagen efter sommerferie og coronanedlukning ser ikke ud til at have haft nogen effekt på onlinesalget i Coop. Faktisk tværtimod, lyder det fra en overrasket Kræn Østergaard Nielsen, der er adm. direktør i koncernen.

"Vi har haft en forventning om, at når corona aftog, ville vi se en nedgang på onlinemarkedet, men tværtimod ser vi fortsat en meget stor tocifret vækst her efter sommerferien. Kunderne ønsker heldigvis at komme igen og har fået øjnene op for, at det er en fed måde at handle på," siger direktøren.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Frosset kaffekoncept henter stor investering

Folkene bag et amerikansk kaffekoncept, hvor man lynfryser friskristede kaffebønner, så de holder mere af smagen, har hentet, hvad der svarer til knap 225 mio. kr. i en investeringsrunde.

Leje af skibe er langtfra et ukendt fænomen for Coca-Cola

Det vakte stor opsigt, da en chef fra Coca-Cola for nylig meldte ud, at selskabet grundet pressede forsyningskæder havde chartret tre tørlastskibe En metode, selskabet ofte har brugt, lyder det til ShippingWatch. Nike forventer at mangle varer de næste kvartaler.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier