Tysk materialistkæmpe tager fødevarer med i dansk webindtog

Materialist- og helsekostkæden Rossmann lancerer sig nu i Danmark i en digital udgave med 10.000 varenumre, hvor der også er økologiske fødevarer på listen.
Foto: Horst Galuschka/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Horst Galuschka/AP/Ritzau Scanpix

Med over 4200 fysiske butikker og godt 56.000 medarbejdere over hele Europa er det en detailsværvægter som nu indtager Danmark. Kæden kommer med egne brands til de danske kunder og fokus er rettet mod økologi og bæredygtighed.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter