FødevareWatch

Meny satser benhårdt på nyt koncept med specialøl

Flere leverandører og flere varenumre skal fremover være tilknyttet kædens ølafdeling, der vil gøre sortimentet bredere. "Markedet for specialøl har virkelig taget en drejning over de sidste ti år," siger Menys kædedirektør.

Foto: PR / Meny

Danskerne slubrer specialøl i sig som aldrig før, og det vil Dagrofa nu lukrere på. I Meny-kæden, der længe har slået sig op på en omfattende vinudvalg og personale med detailsommelier-uddannelse, skal det store fokus på drikkevaresegmentet nu udvides til ølafdelingen.

"Vin har altid været et område, vi har været gode til, og nu vil vi også være førende på øl og spiritus. Det er områder med stor vækst, og derfor er det en oplagt mulighed for os til at vise vores specialkompetencer på fødevarer endnu bedre," siger Richo Boss, der er kædedirektør for Meny.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier