Kurvene vokser hos Nemlig.com

Stor vækst i salget til især ældre kunder har skabt luft under vingerne i onlineforretningen Nemlig.com. Antallet af kunder og varenumre, der klikkes hjem, stiger.
Foto: PR/Nemlig.com
Foto: PR/Nemlig.com

Da 2020 blev skudt i gang havde ingen - og slet ikke bestyrelsen i Nemlig.com - kunne forudse, hvilken vækst, der ville komme i årets løb.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også