FødevareWatch

Meny opruster i kampen om hverdagskunderne

Et nyt prisprogram skal styrke Menys plads hos forbrugerne ved at konkurrere på det, discount ikke kan. "Vi skal tage kampen om hverdagskunderne, men vi gør det på vores banehalvdel frem for altid at spille på de andres," siger kædedirektør Kenneth Holmen Pedersen.

Foto: Aleksander Klug

Priskrige skal ikke kun være for discount. I hvert fald ikke hvis det står til kædedirektør i Meny, Kenneth Holmen Pedersen.

Med et nyt prisprogram skal omkring 100 varenumre udenfor de normale dagligvaresortimenter fremover sælges billigere. Med andre ord skal De Decco-olivenolie eller et bæger med Ben & Jerry's fremadrettet kunne blive en mere fast del af indkøbskurven.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier