Salling Group går til angreb på Coops medlemssucces

Føtex-kæden forventer på kort tid at få 500.000 danskere til at bruge en kunde-app. Netop en sådan digital løsning har Coop rullet ud og bruger aktivt i kampen om forbrugerne.
Thor Jørgensen har i koncernledelsen for Salling Group ansvar for det digitale område. | Foto: Casper Dalhoff/Ritzau Scanpix
Thor Jørgensen har i koncernledelsen for Salling Group ansvar for det digitale område. | Foto: Casper Dalhoff/Ritzau Scanpix
AF JESPER OLESEN

Kampen om de danske supermarkedskunder bliver digital. Kunderne knyttes til kæderne gennem apps og digitale løsninger, hvor der kan gives personlige tilbud, som på sigt kan afløse tilbudsaviserne helt eller delvist.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter