FødevareWatch

Da Danmark lukkede ned, begyndte danskerne at købe dagligvarer på internettet

Onlinesupermarkedet Nemlig.com og måltidskassevirksomheden Aarstiderne har oplevet massiv efterspørgsel som følge af coronaepidemien. Kriser kan ændre adfærd, siger forbrugeradfærdsekspert – og måske har vores indkøbsvaner ændret sig for altid.

Foto: Carsten Bundgaard / ERH / Ritzau Scanpix.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier